pondělí 18. června 2012

Estonian Kringel

Dalsi variace z kynuteho testa, na tzv. "sneky".  Na podrobny a krasne nafoceny postup se muzete podivat zde.  Ja jsem zdvojnasobyla davku (pulku bile mouky nahradila celozrnnou ), z ni udelala pet mensich "zavitku" a po upeceni je jeste polila citronovou polevou.

Puvodni recept

Tresto:
300 g mouky (2 hrnky)
1/2 lzicky soli
120 ml vlazneho mleka (1/2 hrnku)
15 g cerstveho drozdi (nebo 1balicek suseneho)
30 g rozpusteneho masla (1/8 hrnku)
1 zloutek
1lzice cukru
Napln:
50 g rozpusteneho masla (1/4hrnku)
4-5 lzic cukru
3 lzicky skorice

Another variation of the well love cinnamon buns " Estonian Kringe " I  substituted half of the white flour with whole wheat,  doubled  the batch and made five of them instead of just two.  I also drizzled lemon glaze on them after they were baked.



4 komentáře:

Carolina Mia řekl(a)...

...tak to je vážně pecka. Musím vyzkoušet...děkuji.Věrka

Marie řekl(a)...

Vyzkoušela jsem a moc jsem si pochutnala. Děti nejsou zvyklé na skořici, takže jim to moc nejelo, ale já byla velmi spokojená (a nacpaná) :-)

Unknown řekl(a)...

If you're trying hard to lose weight then you absolutely need to start using this totally brand new custom keto plan.

To produce this keto diet service, licenced nutritionists, fitness couches, and chefs have joined together to produce keto meal plans that are useful, decent, economically-efficient, and satisfying.

Since their grand opening in early 2019, 100's of people have already completely transformed their figure and well-being with the benefits a professional keto plan can offer.

Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-confirmed ones given by the keto plan.

Larisa řekl(a)...

Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.